//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My BFF to kill you!.

Status : Baby Panda is feeling BORED



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

hye and assalamualaikum...


                   sni aq nk tlis about her...
well her name is FARAH  she is my BFF...so aq stay umh dy adew lew dlm 3 ary...enjoy glew slma 3 ary..
byngkn cmua kmi wt glew...kmi hangout,kmi lepak...kmi posing dpn + kmi mengediks....
hahahha penting 2....well aq xtw lew cmne kmi ley kwn...tpy mybe sjk aq pndah mcok sekokah campur kwt..dh lew kmi nie glew....btw xyh nk merapu cngt lew kn...
aq juz nk gtw yg dy nie mmg kwn baek aq...aq syg dy cngt...dh lew she been there for me no matter wht..whter i'm in happy or sad...she know me well...dh lme xjmpe dy tpy ble dpt spent time wth her...asew cm xnk pisah lak....syg dy ketat-2 kwt...well dy bnyk tlg aq...and she is part of my life...
well this is her... :) so cute n me love her so much... <3 <3 <3 <3
btw she adew lew dare me to wear panda ats kepala time kmi kuar hangout...
time 2 kmi g tgk movie ISTANBUL AKU DATANG!!! cngt bez...aq pown trima lew cabaran dy utk pkai panda ats kepala n result dy cm kt bwh nie...

bapak malu aq pkai cmnie...tpy nk wt cmne dh dy cabar...btw time 2 cngt2 epy....
seyes aq xkn lpe mse 2....syg kao cngt FAFA....so story blog aq kli nie psl malunye aq pkai panda atas kepala n MY BFF yg pling aq syg...she my baby.... :D